Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Глазкова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Глазкова Г. О. Система вправ у формуванні фоностилістичних умінь і навичок учнів профільних класів [Електронний ресурс] / Г. О. Глазкова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2011. - Вип. 6. - С. 698-702. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2011_6_104
| 2. |
Глазкова Г. О. Закономірності навчання як лінгвометодична проблема [Електронний ресурс] / Г. О. Глазкова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 359-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_60 Визначено загальні закономірності, що відображають основні компоненти процесу навчання. Акцентовано особливу увагу на системі закономірностей евристичного навчання, запропонованого А. Хуторським на підгрунті педагогічного експерименту. З’ясовано, що евристичне навчання передбачає конструювання учнем власного знання, мети та змісту освіти, що загалом відповідає меті профільного навчання української мови та сприяє розвитку особистості, яка відзначається готовністю до подальшого професійно орієнтованого філологічного навчання.Определены общие закономерности, которые отображают основные компоненты процесса обучения. Акцентировано особое внимание на системе закономерностей эвристического обучения, предложенного А. Хуторским на основе педагогического эксперимента. Установлено, что эвристическое обучение предполагает конструирование учащимся собственного знания, цели и содержания образования, что в целом отвечает цели профильного обучения украинскому языку и способствует развитию личности, которая отличается готовностью к дальнейшему профессионально ориентированному филологического обучению.
|
|
|