Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Глазкова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Глазкова Г. О. 
Система вправ у формуванні фоностилістичних умінь і навичок учнів профільних класів [Електронний ресурс] / Г. О. Глазкова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2011. - Вип. 6. - С. 698-702. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2011_6_104
Попередній перегляд:   Завантажити - 522.022 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Глазкова Г. О. 
Закономірності навчання як лінгвометодична проблема [Електронний ресурс] / Г. О. Глазкова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 359-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_60
Визначено загальні закономірності, що відображають основні компоненти процесу навчання. Акцентовано особливу увагу на системі закономірностей евристичного навчання, запропонованого А. Хуторським на підгрунті педагогічного експерименту. З’ясовано, що евристичне навчання передбачає конструювання учнем власного знання, мети та змісту освіти, що загалом відповідає меті профільного навчання української мови та сприяє розвитку особистості, яка відзначається готовністю до подальшого професійно орієнтованого філологічного навчання.Определены общие закономерности, которые отображают основные компоненты процесса обучения. Акцентировано особое внимание на системе закономерностей эвристического обучения, предложенного А. Хуторским на основе педагогического эксперимента. Установлено, что эвристическое обучение предполагает конструирование учащимся собственного знания, цели и содержания образования, что в целом отвечает цели профильного обучения украинскому языку и способствует развитию личности, которая отличается готовностью к дальнейшему профессионально ориентированному филологического обучению.
Попередній перегляд:   Завантажити - 769.053 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського